نمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی شهرک مسکونی داخلی

نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان

کد: N96

شهرک اکباتان از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرکهای خاورمیانه می‌باشد که در غرب تهران منطقه (۵) قرار گرفته‌است. این شهرک از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران-کرج، از غرب به صنایع هواپیما سازی و از جنوب به جاده مخصوص تهران-کرج محدود میباشد.

طرح ساخت این شهرک در ابتدا بسیار وسیع بود، و بطور نمونه شامل ساخت دریاچهٔ مصنوعی و بزرگ ترین مجموعه فرهنگی ایران و غیره می‌شده‌است .

بعد از انقلاب تغییراتی در مجموعه‌های رفاهی اقتصادی آن انجام گرفت و و یا متوقف شد . اما در حال حاضر و پس از سی سال طرح‌های آن بصورت مجموعه‌های رفاهی ، فرهنگی و اقتصادی به سرعت در دستور کار ساخت قرار گرفته‌است.

نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان

با وجود گذشت حدود سی سال از بهر ه برداری اولین بلوک اکباتان ،هنوز این مجموعه در ایران کاملأ بی نظیر و در خاور میانه هم تقریبأ کم نظیر است که عمر مفید آن را حدود سیصد سال بر آورد کرده اند. ساخت و ساز ضد زلزله و معماری دقیق و جذاب آن هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند به طوری که ساکنان اکباتان به سختی قادر خواهند بود در جای دیگری از تهران زندگی کنند.

————————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 133
  • حجم فایل: 10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی شهرک مسکونی اکباتان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *