نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرای خارجی

دانلود نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی

دانلود نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی

کد:N 1

در این پروژه به تحلیل و بررسی سه نمونه فرهنگسرای خارجی می پردازیم.این سه فرهنگسرا در کشورهای آمریکا و تایوان واقع شده اند.در ابتدا مرکز فرهنگی گتی در آمریکا سپس مرکز فرهنگی هنری ونکستر در آمریکا و در نهایت مرکز فرهنگی بنگینگ در تایوان مورد بررسی قرار می گیرد. این سه فرهنگسرا از معروف ترین مراکز فرهنگی جهان می باشند که توسط معماران مشهوری همچون پیتر آینزمن طراحی شده اند.در هریک از این پروژه ها پلان ها و تصاویر کامل هر مرکز فرهنگی و هنری قرار داده  شده و توضیحات هر بخش و نحوه دسترسی فضاها به یکدیگر توضیح داده شده است.

در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

تحلیل مجتمع فرهنگی گتی

مرکز فرهنگی گتی تأسیس ۱۹۹۷، یکی از مراکز هنری و فرهنگی معروف جهان محسوب می‌گردد. این مرکز شامل یک بنیاد، یک موزه، یک مرکز حفاظت از آثار فرهنگی، و مرکز پژوهش آثار تاریخی می‌باشد. مرکز گتی در دو مکان در شمال لس آنجلس قرار دارد. بنیانگذار مرکز پل ج. گتی نام دارد. این مرکز بیشتر روی آثار و فرهنگ و تمدن اروپا تمرکز دارد. کلکسیون عکاسی این مرکز نیز آوازهٔ فراوانی دارد. مرکز در یک پروژه عظیم توسط معمار شهیر ریچارد مایر طراحی گردید.

مجتمع فرهنگی گتی سالانه پذیرای 1.3 میلیون بازدیدکننده است، این آمار آن را در زمره پر مخاطب ترین بناهای فرهنگی آمریکا قرار می دهد. این بنا که “آکروپولیس مدرن” خوانده می شود.

یکی از دو شعبه موزه “پل گتی” به شمار می رود که مشخصا به نمایش نقاشی، طراحی، مجسمه و کتب مربوط به اروپای پیش از قرن بیستم اختصاص دارد. در ضمن این مرکز، 6 حوزه دیگر نیز دارد: انیستیتو تحقیقاتی گتی با فرمی دایره ای شکل، انیستیتو حفاظت از آثار باستانی و منابع طبیعی، بنیاد گتی و بخش اداری در قالب سه ساختمان. به علاوه این مرکز شامل؛ کافه تریا، تالار کنفرانس با گنجایش 450 نفر، رستورانی 3 طبقه با ظرفیت 650 نفر و کتابخانه با 9 میلیون جلد کتاب و 2 میلیون عکس هنری می باشد.

آنالیز مرکز هنری ونکسر

یکی از اولین و شاخص ترین ساختمان های سبک دیکانستراکشن ، مرکز هنرهای بصری وکسنر ( 1989 – 1982 ) در شهر کلمبوس آمریکا است . در مسابقه ای که در سال 1982 برای طراحی این ساختمان صورت گرفت ، معماران معروفی از جمله مایکل گریوز ، سزار پلی ، آرتور اریکسون و پیتر آیزنمن شرکت کردند .

سایت این ساختمان در قسمت ورودی اصلی دانشگاه ایالتی اهایو در سمت شرق دانشگاه قرار دارد . عملکرد بنا ، نمایش آثار هنرمندان و دانشجویان دانشگاه در آن است . هر یک از این معماران ساختمان خود را بین دروازه ورودی و ساختمانهای موجود در سایت قرار دادند . ولی در کمال تعجب ، ساختمان طراحی شده توسط آیزنمن به گونه ای بود که فضای باریک بین دوساختمان موجود در سایت را شکافته و در بین آن دو قرار گرفته بود و تعجب بیشتر آن که طرح وی به عنوان برنده اول اعلام شد . از آن زمان سبکی در معماری به نام دیکانستراکشن در مجامع بین المللی معماری به نام سبک دیکانستراکشن در مجامع بین المللی معماری مطرح و مورد توجه قرار گرفت .

دانلود نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تجزیه و تحلیل سه نمونه فرهنگسرای خارجی،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:115
  • حجم فایل:15 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

نمونه موردی فرهنگسرا خارجی,دانلود نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی، دانلود نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی، دانلود نمونه موردی 3 فرهنگسرای خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *