نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرای خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا

دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا

کد:N 10

مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا یک مکان فرهنگی برای هنرمندان لاتین و مردم عامه در اوایل دهه ی 1960 در شهر آستین (شهری در ایالت تگزاس) ارائه شد.جشن کلنگ زنی پروژه درنوامبر2005 زده شد وپروژه درژانویه ی 2006 شروع شد. سرانجام یک رویای سی ساله در15سپتامبر2007 به همراه بازگشایی بزرگ یک مرکز فرهنگی مکزیکی – آمریکایی تبدیل به آجروملات شد.در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا

مارتین دل کمپو درسخنرانی خود برای گروهی که از طرف شهربرای انتخاب معمار برگزیده شده بودند، سخنرانی خود را در موردچگونگی تصوراتش نسبت به خورشید و ماه از زمانی که به طراحی “ام.آ.سی.سی” فکر می کرده توضیح می دهد.

این تیم طراحی بعد از گرفتن پروژه برای طراحی با مردم شهر در مورد احتیاج آنها برای توسعه ی پلان اصلی مصاحبه کردند،همچنین جلسات با سران جامعه ترتیب دادند تا احتیاجات آنها را در یابند به این دلیل که طبق گفته ی خود هیچ تفکر واضحی از این که پروژه چه چیزی باید باشد نداشتند.این مرکز توسط معمار مکزیکی تئودورگنزانس دلئون، دارنده ی جوایز زیادی شامل مدال طلای2008 از اتحادیه ی بین المللی معماران، طراحی شده است واین تنها ساختمان او در ایالت متحده است.

آنچه که تئودورگنزانس دراین پروژه درپی آن بود، هنری است که شامل پیامد های انتزاعی، ارتباطات تناسبی نور و سایه، اهمیت (مادیت) بتن و خلق یک اثرماندگار معماری است. تهیه ی پیش نویس طرح به صورت آزادانه و مدل های مطالعاتی با جزئیات زیاد روش های طراحی بود که تئودور گنزانس دلئون برای گسترش طراحی شماتیک مورد استفاده قرار داد. این پروژه در دو طبقه سازماندهی شده است.

بدنه ی منحنی شکل و هلالی فضای میدان مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا را در بر می گیرند و چشم ها را به سمت دریاچه هدایت می کند. همه ی منحنی ها (گردش ها) و دسترسی ها به آن فضا است. این مجموعه به عنوان مکان ملاقات است. منحنی ها به عنوان گردشگاه معماری که ازچشم اندازهای متفاوت در میدان و منظره ی دریاچه برخوردار است طرح ریزی شده است.

این مکان به عنوان منبعی برای جامعه ی محلی و بازدیدکنندگانی ازمیان اعضای جامعه ومحصلان،به پرورش فهم وارتقاء فرهنگ اسپانیایی همانند خصوصیات فرهنگ جاه طلبانه ی بومیان آمریکا متمرکز است. برنامه ها و برنامه های تحصیلی شامل : هنرهای بصری،تئاتر،رقص،ادبیات،موسیقی چند رسانه ای و هنرهای آشپزی است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:55
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا،دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا،دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا،دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی تگزاس آمریکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *