نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران

کد:N 16

فرهنگ‌سرای شفق تهران ، یکی از بزرگترین فرهنگ سراهای تهران است که در پارک شفق احداث شده است. ساختمان های داخلی آن طی سالهای ۱۳۴۵ تا ۱۳۴۸ توسط شهرداری تهران احداث شد.در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران

ابنیه داخل پارک محل استقرار واحدهای اداری و اجرائیات راهنمایی و رانندگی بوده تا اینکه شهرداری منطقه ۶ به منظور استفاده بهینه از این فضا، تصمیم به تغییر کاربری این مجموعه بعنوان فرهنگ‌سرا گرفت. به منظور عملی ساختن این تصمیم بازسازی ساختمان موجود از اردیبهشت ماه ۱۳۷۲ آغاز و پس از تکمیل عملیات آن، که ۱۸ ماه به طول انجامید، سر انجام در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۳۷۳ مقارن با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) با عنوان فرهنگ سرای شفق تهران توسط جمعی از مسئولین وقت گشایش یافت.

فرهنگ سرای شفق تهران در پی هویتی شدن فرهنگ سراهای تهران در سال ۱۳۸۰ با هویت دانشجو به ” فرهنگ سرای دانشجو” تغییر نام داد و تا تیر ماه ۱۳۸۸ با این نام به فعالیت خود ادامه داد. از این تاریخ و در پی محلی شدن دوباره فرهنگ سراها این مجموعه به “فرهنگ سرای شفق” تغییر نام داد و هم اکنون با این نام مشغول به ارائه خدمات به شهروندان است.

فهرست مطالب پاورپوینت فرهنگسرا شفق (دانشجو) :

فصل اول: مشخصات و معرفی منطقه

مقدمه

تاریخچه

جغرافیای شهری

مشاهیر منطقه

تهیه طرح جامع سابق تهران

تاریخچه محلات (عباس آباد_یوسف آباد_بهجت آباد)

مساحت منطقه

ویژگی های جمعیتی

جغرافیای شهری

میزان جمعیت فعال

فرهنگسرای دانشجو

بوستان شفق

تاریخچه و نحوه شکل گیری منطقه ۶

تاریخچه یوسف آباد

فصل دوم: تحلیل فرهنگسرا شفق _ دانشجو

فضاهای فیزیکی

فرهنگسرا

سرای کتاب

سالن آمفی‌تئاتر

اتاق آبی

کتابخانه ن

ماهای کتابخانه

پلان کودکستان

پلان طبقه همکف

پلان طبقه همکف قسمت دوم

پلان بام

نمای جنوبی

واحد آموزش

واحد کانون

نگارخانه

بوفه

در این فرهنگسرا‌ بخش‌های مختلفی از جمله آموزشی‌، تئاتر، نگارخانه دانشجو و کانون‌های دانشجویی فعال است‌. کتابخانه‌ شهید دستغیب که در سال ۱۳۴۶ ، تأسیس شد. و خانه المپیاد (کانون علمی‌) ، کانون نجوم، ادبی و ریاضی از دیگر فضاهای این فرهنگسرا است. در مرکز پارک و پایین‌تر از سطح زمین‌، سفره‌خانه سنتی شفق قرار دارد که برعکس نامش‌، دارای معماری مدرن است و گروه‌های نوازنده در آن برنامه اجرا می‌کنند. همچنین‌ دارای رستوران، بوفه، نمایشگاه و فروشگاه کتابمی باشد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:150
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شفق تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *