نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرای خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه

کد:N 17

در این پروژه با ما همراه باشید تا نگاهی به فرهنگسرای متز ، اولين شعبه از يک نهاد بزرگ فرهنگي فرانسه ، که توسط معمار ژاپني شیرو بام و معمار فرانسوي ژان دوگاستین طراحي و در ماه مه افتتاح  شده است، داشته باشیم .در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

ساختار سقف مواج با روکش چوب ، با 77 متر مارپيچ فلزي احاطه شده و فريم با پشم شيشه شفاف و سايه باني با پارچه تفلون پوشش داده شده و ديوارهاي ساختمان را تا ارتفاع 20 متر نگه داشته است .

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه

ساختار 5000 متر مربع از فضاي نمايشگاه را در ميان دو باغ و يک تراس شيبدار ، اشغال مي کند . اين فضاي نمايشگاه مدولار و با ابعاد بزرگ ، داراي يک استوديو براي اجراي زنده ، سالن اجتماعات ، مناطق پذيرايي ، فروشگاه ، کتابفروشي ، رستوران و کافه مي باشد . اين محل استثنايي و سخاوتمندانه به عنوان يک تجربه منحصر به فرد در نظر گرفته شده ، جايي براي دوستي با آفرينش هنري در تمام اشکال آن .

هدف فرهنگسرای متز ، ارائه انگيزه براي خلق و آفرينش است . معماري شجاعانه اين ساختار در نگاه بازديد کننده ، يک ساختمان نوراني و روشن و در عين حال مستحکم است که آنها را به اين پاويون – تحت حفاظت بام خود – دعوت مي کند .

با این حال ترکیب بندی این ساختمان به گونه ای است که اسکلت فلزی ان در امتداد نمای طویل تر پنهان شده و تنها در نماهای جانبی آن به وضوح به کار رفته است.

سازماندهی برنامه فیزیکی فضا که به صورت طولی انجام شده طرح نهایی نماهای جانبی را مشخص می کند. نماهایی که روابط فنی، سازه ای و ترکیب بندی کل مجموعه را به تصویر می کشد. علاوه بر این اجزای معماری – فنی کل مجموعه این ساختمان کاملا واضح و نمایان است زیرا دو نمای کوچک جانبی به عنوان دو برش مهم و حیاتی از ساختمان عمل می کند. موضوع مهم دیگر اینکه حتی صفحات پوشش دهنده نمای ساختمان نیز به عنوان قسمتی از معماری آن عمل می کنند.

صفحات شیشه ای ۲٫۴ در ۷٫۵ متری به کاررفته در نمای جانبی با سیلیکون درزگیری شده و برای اتصال آنها از اجزاء و عناصر قائم دیگری استفاده نشده تا از داخل ساختمان به راحتی امکان دید به فضای بیرون وجود داشته باشد. از سوی دیگر پانل های به کاررفته در نماهای طولی و پشت بام از یک نوع و با کیفیت های متفاوت است. سطوح شیشه ای مات یا شفاف با شبکه های توری فلزی مسطح یا زاویه دار انعکاس گرا ساخته شده از آلومینیوم، مقاوم شده است. در قسمت داخلی یک لایه ۱۰ سانتی متری پلی اورتان وجود دارد که سبب افزایش خاصیت عایق بندی این پانل ها می شود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:40
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای متس در فرانسه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *