دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله طراحی مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد علوم رفتاری

رساله طراحی مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد علوم رفتاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 2 

رساله طراحی مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد علوم رفتاری

امروزه با توجه به مشغله های زیاد خانواده ها و خصوصا شاغل بودن خانم ها و آقایان ، تربیت کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . شکل گیری شخصیت انسان ها از همان دوران کودکی آغاز می گردد ؛ در این میان فضایی را که معمار خلق می کند ، نقش بسزا و تعیین کننده ای در مورد این موضوع مهم دارد . معمار بوسیله ی ابزار هایی که در اختیار دارد ( رنگ ، نور ، بافت ، شکل و فرم و … ) به فضایی که خلق می کند شخصیت می بخشد و شخصیت این فضا به مرور بر شکل گیری نوع شخصیت استفاده کنندگان از آن فضا تأثیر گذار خواهد بود .

در ادامه با سایت معمار لایف همراه باشید تا پایان نامه مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد علوم رفتاری تقدیم شما عزیزان گردد.

یادگیری قسمت اصلی زندگی هر فرد است ، حتی وقتی به آن فکر نمی کنیم. با این ایده که رفتار در خلا رخ نمی دهد ، بنابراین ، شیوه های مختلف رفتار به محیط فیزیکی مربوط می شود. محیط های یادگیری از عناصری تشکیل می شوند که در کنار هم معنی پیدا می کنند. خصوصیات و خصوصیات هر عنصر در شکل گیری رفتارهای مختلف موثر است. فیلسوف ژان پیاژه تأکید زیادی بر توانایی کودک در درک جهان از طول فعال دارد و معتقد است که کودکان منفعلانه اطلاعات را جذب نمی کنند ، بلکه آنچه را در اطراف خود می بینند می شنوند و احساس می کنند. معماری هنری است که ما را احاطه کرده و مردم بیش از اینکه بر فضا تأثیر بگذارند تحت تأثیر آن قرار می گیرند. آموزش و به تبع آن محیطهای آموزشی بیشترین تأثیر و نقش را در ذهنیت و تمدن جامعه دارند. نیاز به اصلاح بدنه آموزش ایجاد فضاهای مرتبط با فعالیتهای دانشجویی است. فضاهایی که شرایط مناسبی برای رشد جسمی ، روحی ، عاطفی و اجتماعی کودکان دارند که با طراحی جزئیات فضاها با توجه به الگوهای رفتاری کودکان امکان پذیر است. محققان روانشناسی محیط ، با مطالعه الگوهای رفتاری کودکان در محیط های آموزشی ، با عوامل م ثری مانند اندازه مدرسه ، نورپردازی و … روبرو شده اند که نقش عمده ای در تقویت یادگیری دارند که در ادامه پایان نامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

رساله طراحی مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد علوم رفتاری

 از بین این ابزار ها رنگ ، یکی از مهم ترین این عوامل می باشد که تأثیرات قابل توجهی بر حس روانی فضاها دارد . کودک به فضایی احتیاج دارد که در آن فضا با معلمان و مربیان مجرب و متخصص در امور مربوط به کودکیاری و روانشناسی شخصیت کودک اوقاتی را که از خانواده دور می باشد سپری کند . از همین رو این موضوع حائز اهمیت می باشد که مهد کودکی وجود داشته باشد که بتواند پاسخ گوی نیاز های کودکان جامعه باشد . در این پژوهش تلاش بر این بوده است که فضایی برای کودکان 3 تا 6 سال با توجه به نیاز های روحی و جسمی و تربیتی آن ها طراحی شود .


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی مهد کودک و پیش دبستانی با رویکرد علوم رفتاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *