نمونه موردی دانشگاه

دانلود پاورپوینت نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی دانشگاه داخلی

نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان

کد: N73 

در سال ۱۳۵۱ مرحوم آقای افضلی پور، تاجر نیکوکار، مجوز رسمی تأسیس دانشگاه در کرمان مرکز یکی از استان های جنوب شرقی ایران را گرفت. آقای افضلی پور مشاوره بنیان را برای تهیه طرح جامع پردیس و طراحی ساختمان های آن دانشگاه به عهده گرفت. طرح اصلی و مفاهیم طراحی برای مقابله با مشکل عدم قطعیت توسعه داده شد. این به عنوان یک هدف اولیه ایجاد یک طراحی انعطاف پذیر هم در داخل ساختمان ها و هم در اتصالات بین آنها تعیین شده است. در هر مرحله از توسعه، پردیس باید یک کل کامل و منسجم باشد که همچنان امکان گسترش آینده را بدون مانع شدن بخش‌های فعال فراهم می‌آورد.

 طراحی فضاهایی با عملکرد آموزشی،کمک امزشی، مدیریت آموزشی ،فرهنگی ورزشی، اقامتی، رفاهی و تفریحی و به همراه فضاهای خدماتی، پشتیبانی و فنی از نیازهای اصلی طرح بوده اند.

 عناصر فضایی در ساختار هایی متفاوت نظیر خطی، شعاعی، مرکزی و خوشه ای سامان دهی شده اند.

 ‏ رعایت ضوابط و معیارهای فضاهای آموزشی، اداری، فرهنگی و نظایر آن یکی از الزامات طرح بوده است برخی از این ضوابط عبارتند از:- سیستم آموزشی( گروهی یا دانشکده‌ی) بایستی مشخص شود.

  • با توجه به توقف تحولات ساختار آموزشی و علمی و متغیر بودن ظرفیت پذیرش رشته ها و گروه ها، طرح بایستی از انعطاف پذیری برخوردار باشد به صورتی که ایجاد تغییرات در زمان بهره برداری به سهولت امکان پذیر باشد.
  • شرایط اقلیمی محل بایستی مورد توجه قرار گیرد و خصوصیات معماری و بافت مجموعه، از آن متاثر باشد.
  • معماری و بافت ساختمان ها با خصوصیات و ویژگی های معماری محل هماهنگ باشند.
  • مسائل مربوط به زلزله خیزی محل اجرای طرح مورد توجه قرار گیرد.
  • در شکل گیری مجموعه به تناسبات و مقیاس انسانی توجه شود.
  • نحوه گسترش و توسعه ساختمان ها به صورت شعاعی باشد به نحوی که احداث ساختمان های جدید، مانع بهره برداری تدریجی از ساختمان‌ها نشود.

نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان

————————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 67
  • حجم فایل: 8 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی دانشگاه باهنر کرمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *