نمونه موردی مجتمع تجاری

دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

نمونه موردی مجتمع تجاری آرون

کد: N 68

مجتمع تجاری ارون (Areon) به معناي سياحت فضايي که توسط معمار سرشناس بين‏ المللي، تام رايت طراحي شده است، به‌زودي تبديل به اولين و مهم‌ترين مرکز خريد چندمنظوره در ايران و يکي از پيشرفته‏ ترين و کامل‏ترين مراكز خريد دنيا خواهد شد و با حضور برندهاي بين‏ المللي و مشهور، به عنوان جايگزيني جذاب براي مال‏ها و مراکز خريد دوبي، جايگاه خود را نزد ايرانيان خواهد يافت.

مجتمع مزبور در فاصله 20 کيلومتري از مرکز تهران در آزادراه تهران-کرج، در منطقه شهري گرمدره واقع شده است؛ منطقه‏اي که مشتمل بر شهرک‏هاي کوچک و صنعتي است. سايت مجموعه از سمت شمال مشرف به آزادراه تهران- کرج است و در آن مناظر زيباي کوه‏هاي البرز بدون هيچ مانعي قابل مشاهده خواهد بود.در جهت جنوب، مجتمع داراي ديدي نامحدود به دشت سرسبز گرمدره و در جهت غرب، شهر گرمدره واقع شده است که اين شهر به طور کلي يک منطقه مسکوني با وسعت و تراکم کم شناخته مي‏شود. بر اساس مطالعات آماري روزانه دو ميليون نفر با گذر از اتوبان تهران-كرج نظاره‏گر اين مجتمع خواهند بود كه اين مهم يکي از دلايل اصلي اجراي پروژه در اين منطقه است و با توجه به وضعيت و ابعاد زمين و مجوز ساختماني، امکان احداث يک پلان خطي به موازات جاده اصلي وجود داشته است.

نمونه موردی مجتمع تجاری آرون 

کانسپت طراحی

10 کلمه کليدي که در پروژه ارون از سوي کارفرما مطرح شد، عبارت بودند از: چندعملکردي (Multi – Functional)، آينده (Future)، تکنولوژي (Technology)، دوبي (Dubai)، منفعت (Profit)، سبز (Green)، جذاب (Irresistible)، اقليم (Climate)، فرهنگ (Culture)، يادماني و شاخص (Monument – Addressable) با توجه به اين خواسته‏ها، طرح کلي تام رايت براي اين ساختمان نمودي شبيه به يک هواپيما دارد؛ بدنه اصلي آن مانند بدنه هواپيما و سقف آن نيز همانند بال‏هاي عظيم هواپيماست. دو برج نسبتا مرتفع در دو طرف مجتمع به گونه‏اي متقارن استقرار يافته‏اند و باله‏هاي انتهايي هواپيما را در خاطر نقش مي‏زنند. ترکيب اين دو عنصر در کنار يکديگر نمادي قدرتمند از سفر و توريسم هستند، گويي که جهان در زير يک سقف قرار گرفته است. تمامي اينها بيانگر ويژگي‏هاي منحصربه‏فرد اين پروژه است.

نمونه موردی مجتمع تجاری آرون 

————————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری آرون همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری آرون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *