نمونه موردی مهدکودک

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

نمونه موردی مهدکودک

نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

کد:N 41

در یک بازی ساخت و ساز، شکل از کنار هم قرار گرفتن و برهم نهی قطعات ساده رشته می شود. سهولت در ترکیب از اندازه مساوی قطعات ناشی می شود و شناسایی هر یک از آنها در کل مجموعه از رنگ آنها ناشی می شود. درک فضایی کودک متفاوت است، دیدگاه او به وضوح کمتر از دیدگاه یک بزرگسال است، و او دیدگاه های مختلفی را درک می کند که بعد نسبی او را گسترش می دهد. تسهیل جهت گیری و مکان یابی در ۰/۳ یک وظیفه یادگیری فضایی برای استقلال و امنیت او است. خصلت باز و سیال مادی بودن حدود به تجربه پیوند به جای خود جذبی کمک می کند.

نمونه موردی مهدکودک اسپانیا نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

سازه: سازه عمودی فلزی، سازه افقی بتنی.

نما: نمای لعاب دار با شیشه های لمینت و درب های آلومینیومی مات به پاسیو. عناصر مشبک با ساختار صفحه فلزی و شیشه های رنگی (قرمز، نارنجی و زرد) ۲/۳ رنگ اسیدی و ۱/۳ شفاف. نمای شمالی و جنوبی با روکش استیل و عایق. سقف معکوس روی دال بتنی (تیرچه، عایق رطوبتی، عایق و سنگریزه).

تزئینات داخلی : دیوارها و سقف ها با کاشی کاری گچ تخته و رنگ لعاب. پارتیشن با ساختار فلزی و متاکریلات ۳ میلی متری در رنگ های مختلف (قرمز، نارنجی و زرد). در سرویس‌های بهداشتی، دیوارها با ورق ضد آب پی وی سی و در آشپزخانه با صفحه فولادی ضد زنگ برابر با تمام مبلمان پوشانده می‌شوند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 48
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *