نمونه موردی موزه

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران

نمونه موردی موزه داخلی

نمونه موردی موزه موسیقی تهران

کد: N 57

موزه موسیقی با مساحت تقریبی ۳۶۵۰ متر وزیر بنایی بیش از ۱۴۰۰مترمربع در سه طبقه در تهران ، تجریش ، خیابان شهید دربندی ( مقصود بیگ سابق )، کوچه نمازی واقع شده است.تاسیس این موزه با مساعدت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران آغاز و فعالیت آن در قالب موسسه ای غیر دولتی پیش بینی و پس از اتمام امور عمرانی و تهیه بعضی از امکانات ضروری در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری قرار گرفت.

نمونه موردی موزه موسیقی تهران

در اساسنامه موزه موسیقی اهدافی در نظر گرفته شده که مهمترین آنها عبارتند از :

  • حفظ و صیانت از میراث موسیقی ملی کشور
  • معرفی آثار و تولیدات متقدین و گذشتگان به نسل امروز و آینده.
  • تکریم و گرامیداشت مشاهیر،استید پیشکسوت عرصه موسیقی و مواردی از این قبیل که جزئیات آن به تفصیل در بخش معرفی فعالیت های مورد ذکر شده است.

نمونه موردی موزه موسیقی تهران

بخش های موزه

موزه موسیقی از بدو تاسیس تا کنون علی رغم مشکلات معمول و با اهتمام هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین با کمک های شهرداری تهران از تجهیز و توسعه بازمانده است و خوشبختانه این فعالیت ها چه در زمینه توسعه زیر بنا و امکانات و چه در بخش غنا بخشیدن به گنجینه موزه که شامل افزایش تعداد سازها و اسناد مربوط به موسیقی است ادامه دارد.

 

————————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه موسیقی تهران

نمونه موردی موزه موسیقی تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *