تحلیل بیمارستان ایرانینمونه موردی بیمارستان

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران

کد:b 5

موسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان”محک” به عنوان يک سازمان غيردولتي، غيرانتفاعي وغيرسياسي در سال ۱۳۷۰ با شماره ۶۵۶۷ به ثبت رسيد و از همان زمان فعاليت رسمي خود را جهت تسکين آلام کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هاي آنان آغاز نمود.در ادامه با سایت ایوان همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران  تقدیم حضور شما گردد.در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران  تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران

از همان ابتداي تاسيس، به پشتوانه حضور خالصانه موسسين متخصص و پاک نيت، موسسه “محک” توانست ظرف کمتر از يک دهه با بهره گيري از اعتماد و حمايت هاي آحاد مردم و سخت کوشي اعضاء داوطلب و اعمال روشهاي علمي و تخصصي در مراقبت هاي ويژه از بيماران و خانواده هاي آنان در کنار پيشرفتهاي علم پزشکي آمار مرگ و مير را از ۷۵ درصد در دهه ۶۰، به ۲۵درصد در دهه۸۰ برساند.

موضوع فعاليت مؤسسه محک ، انجام امور خيريه در زمينه هاي پزشکي، پژوهشي، پيشگيري، درماني، خدماتي، بهداشتي، بيمارستاني، رفاهي و صرفا در جهت حمايت از کودکان مبتلا به سرطان مي باشد.

محک تبلوري از ايفاي نقش مشارکت مردمي در جامعه است که در بخش اول اساسي ترين شعار محک يعني ” ما را ياري دهيد و از ما ياري بخواهيد ” بر آن تصريح شده است.موسسه خيريه حمايت از کودکان مبتلا به سرطان ” محک” توانسته است در طول ۱۶ سال فعاليت خود بالغ بر ۱۱۰۰۰ کودک مبتلا به سرطان را تحت حمايت قرار داده وامکان ساخت بيمارستان فوق تخصصي سرطان کودکان “محک” را فراهم آورد.

بنیانگذار و هیئت امناء محک از ابتدای تأسیس محک در فکر احداث بیمارستانی برای ارائه خدمات ویژه به کودکان تحت پوشش خود بودند. نخستین گام های احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک در سال ۱۳۷۶با خرید زمینی به مساحت ۴۴۰۰ متر مربع از سازمان زمین شهری برداشته شد و عملیات احداث این مجموعه با کمک های مالی فرد نیکوکاری که خود نیز به دلیل بیماری همسرشان با مشکلات بیماران آشنا بود، از سال ۱۳۷۸ آغاز شد و به سرعت ادامه یافت. در سال ۱۳۸۰ بخش عمده عملیات ساختمانی به پایان رسید و تجهیز و راه اندازی بیمارستان محک در دستور کار قرار گرفت. این مجموعه با زیربنای در حدود ۱۸۰۰۰ متر مربع که ظرفیت پذیرش ۱۲۰ بیمار همراه یکی از والدین را دارد از فروردین ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده است.

بیمارستان محک یک مرکز فوق تخصصی برای درمان و پژوهش علمی در زمینه سرطان کودکان در .منطقه خاورمیانه است که حاصل مشارکت بزرگ مردمی در ایران است .

بخش های این بیمارستان شامل:

این مجتمع شامل بخش های بستری، اورژانس، اتاق عمل، آنکولوژی، هماتولوژی، ICU، شیمی درمانی و رادیوتراپی، کلینیک های دندانپزشکی، روانشناسی، قلب، کودکان، و همچنین بخش های پاراکلینیکی، همچون خدمات تشخیصی از جمله سی تی اسکن، رادیولوژی، ام آر آی و همچنین آزمایشگاه های بیوشیمی، میکروبیولوژی و هماتولوژی، فیزیوتراپی، آب درمانی و… است.

همچنین این مجموعه دارای فضاهای رفاهی و تفریحی همچون استخر، اتاق بازی کودکان، کتابخانه، مجتمع تجاری، و سالن آمفی تأتر است. تجهیز این مجتمع به یاری حامیانی که هزینه ساخت و تجهیز بخش های مختلف را پرداخت نموده اند، خدمات این بیمارستان برای کودکان مبتلا به سرطان که تحت حمایت محک می باشند متناسب با درصد حمایتی آنها رایگان است. MRI، سی تی اسکن،همچنین بخش های اورژانس، تصویر برداری،، رادیولوژی، سونوگرافی، رادیوتراپی و آزمایشگاه های تخصصی  محک درکنار خدمت رسانی به کودکان مبتلا به سرطان آماده پذیرش کلیه بیماران (با قرارداد بیمه) می باشد. بدیهی است هزینه های دریافتی از این عزیزان بابت خدمات درمانی ارائه شده، .صرف دارو و درمان کودکان تحت حمایت محک خواهد شد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:37
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان محک تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *