تحلیل بیمارستان خارجیتحلیل بیمارستانتحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا

تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا

کد: b 26

از نظر مفهومی، بیمارستان کارلوس اسپانیا بر پایه ای تنظیم شده است که واحدهای مراقبت بهداشتی، بیماران سرپایی، تشخیص و درمان را در خود جای داده است. بیمارستان در سه ماژول یا ساختمان موازی ساخته شده است که نشان دهنده بهترین ساختارهای ماتریس بیمارستان است. انعطاف پذیری، انبساط، وضوح عملکردی و گردش افقی. روی این سازه دو واحد بستری، دو تاج بیضی شکل کشیده شده با انحناهای دلپذیر که از نظر حسی از اشکال مسکونی افسرده‌کننده «بلوک قرص» متمایز است و از بهترین معماری مسکونی اخیر الهام گرفته شده است: حذف راهروها، در نتیجه سر و صدا. ، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک.

تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا

این مدل جدید بیمارستان در سه عنصر اساسی پیکربندی شده است: کارایی، نور و سکوت. بهترین ها در مورد معماری بیمارستان و بهترین ها در معماری مسکونی. از نظر مفهومی، بیمارستان جدید بر اساس ساختاری به واحدهای مراقبت بهداشتی، تشخیص و درمان سرپایی تنظیم شده است. ساختار در سه ماژول یا ساختمان موازی که منعکس کننده بهترین ساختارهای اصلی بیمارستان هستند: انعطاف پذیری، گسترش، وضوح عملکرد و گردش افقی.

تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا

تحلیل پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *