تحلیل پلان بیمارستانتحلیل بیمارستان ایرانیتحلیل بیمارستان خارجینمونه موردی بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان چهار نمونه بیمارستان خارجی و داخلی

تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان

کد: b 24

بیمارستان خاتم الانبیاء

اين بيمارستان در شهر تهران واقع شده و بيمارستاني بنیاد – درمانی است كه در سال 1367با ظرفيت 400 تخت ثابت, تأسيس, و در حال حاضر 300 تخت داير دارد.تخصصهاي موجود در اين بيمارستان عبارتند از : داخلی ٬ جراحی ٬ کودکان ٬ زنان وزایمان ٬ جراحی قلب ٬ قلب ٬ ارتوپدی ٬ جراحی عروق ٬ CCU ٬ Post ICU ٬ ICU.

بیمارستان خاتم الانبیاء

کلینیک آماج درمان

کلینیک آماج درمان پروژه یک اتاق جراحی کالیبراسیون با مساحت ۴۵۰ مترمربع در زمینی ۵۰۰ مترمربعی است که در پارک فناوری پردیس – ۲۰ کیلومتری شمال شرق تهران – واقع شده است. در این پروژه به عواملی مانند ماهیت، عملکرد و مکان توجه ویژه ای شده و کوروش رفیعی در طراحی این ساختمان از طبیعت الگوبرداری کرده است، به اعتقاد وی، هر ساختمان یک شی طبیعی است.

او در طراحی این ساختمان از مصالح طبیعی مانند سنگ و درخت الهام گرفته است، تفکری که امروزه گروهی از معماران اعتقاد زیادی به آن ندارند. به گفته رفیعی در حال حاضر بسیاری از ساختمان های رایج و عادی در شهرهای ایران، هیچ رابطه ای با طبیعت ندارند و این مشکل بسیار بزرگی است. زمین پروژه در مرکز بخش پزشکی شهر (پارک فناوری پردیس) واقع شده است. دسترسی به طبقه اول و طبقه همکف توسط یک سطح شیب دار طولانی صورت می گیرد. در این ساختمان، آزمایشگاه در مکانی اختصاصی و امن و با قابلیت نورگیری بالا طراحی شده است.

کلینیک آماج درمان

بیمارستان بروسه پاریس

طراحی بیمارستان با توجه به اوضاع اقلیمی و نیاز های بهداشتی و منطقه ای تا حدودی متفاوت است ولی استاندارد های ثابتی وجود دارد که منشاء اقتصادی و عملکردی دارند و روابط فضاها تحت یک نظام کلی در بیمارستان قرارمیگیرند. یک طرح خوب باید بهترین شکل تقسیم بندی و سازماندهی را داشته باشد. قبل از شروع طراحی باید یک برنامه معماری وعملکردی داشت که در آن فضاها و مساحت های آنها مشخص شده است.در برنامه های کاملتر مشخصات تجهیزات داخل و میزان دما و فشار هوا و روشنایی وجنس مصالح وغیره نیز ذکر شده است. معمار داخلی میتواند تحقیقات لازم را انجام دهد و در این مرحله در شرح معیارهای خاص هر فضا وتهیه چیدمان داخل آنها با ابعاد واندازه های دقیق همکاری کند.

بیمارستان بروسه پاریس

بیمارستان تخصصی قلب کویت

در این بخش پروژه،نگاهی خواهیم داشت به بنایی با ماهیت درمانی و پزشکی، بناهایی که اغلب افراد دارای ذهنیت منفی نسبت به آن می باشند ، مخصوصا زمانی که اشخاص به مراکز توان بخشی ارجاع داده می شوند و می بایست برای طی دوره درمان، مدتی به نسبت طولانی را در این فضا ها سپری کنند . به گفته معمار پروژه ، فرآیند طراحی بیمارستان تخصصی و مرکز قلب Hisham A. Alsager ، بر مبنای تغییر این درک و نگرش آغاز شد ،تا بتوان در عین دستیابی به فضایی برای پاسخگویی به نیاز های اولیه ، فضایی مثبت را در ذهن مخاطب تلقین کند.به عبارتی می توان ، چنین عنوان کرد، که این مرکز به عنوان مکانی برای فعالیت های اجتماعی عمل کند و نه صرفا یک مرکز پزشکی و درمانی.این پروژه، در جبهه شمالی، با دریا و منظر آب در ارتباط است.

بیمارستان تخصصی قلب کویت

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان چهار نمونه بیمارستان خارجی و داخلی
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 153
  • حجم فایل: 10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان چهار نمونه بیمارستان خارجی و داخلی، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان چهار نمونه بیمارستان خارجی و داخلی، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان چهار نمونه بیمارستان خارجی و داخلی، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان چهار نمونه بیمارستان خارجی و داخلی

پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *