تحلیل بیمارستان ایرانیتحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران

تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران

کد: b 23

بيمارستان پارس در سال ۱۳۳۸ به همت گروهي از پزشكان جوان كه تحصيلات تخصصي خود را در زمينه هاي مختلف در امريكا و اروپا گذرانده و از بهترين هاي زمان خود بوده اند , تأسيس شد.

تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران

بيمارستان پارس تهران جزء اولين بيمارستانهاي خصوصي بود كه در آن زمان بنا گرديد . گرو هاي ديگر پزشكي مسير بيمارستان پارس را ادامه دادند و اين شروع گسترش طب خصوصي در تهران و بقيه نقاط كشور بود. در ابتدا بيمارستان پارس در خيابان فرانسه قرار داشت و داراي چهل تخت خواب بود ولي با توجه به پيشرفت ها و تكاملي كه لازم بود در بيمارستان ايجاد شود به ساختمان جديدي كه جهت بيمارستان ساخته شده بود در خيابان بلوار اليزابت (‌بلوار كشاورز ) منتقل گرديد. بيمارستان جديد از يك ساختمان چهار طبقه تشكيل مي شد كه ده هزار متر مربع مساحت داشت و چون در مركز تهران قرار گرفته بود از تمام نقاط شهر به آساني قابل دسترسي بود.

          تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران  تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران

در ساختمان جديد كلينيكهای فوق تخصصی قلب شامل

  • بخشهاي اكو ، اكو مري ، EECP ، تاليوم اسكن ، استرس تست و به زودي بخش سي تي آنژيوگرافي (MSCT 64  ) ميباشد.
  • كلينيكهاي درد و كلينيك Stress management clinic  در حال حاضر فعاليت دارد
  • بيمارستان از دستگاه هاي پيشرفته ايركانديشن برخوردار  است و به منظور جلوگيري از آلودگي هوا تمام هواي ورودي بيمارستان از فيلترهاي مخصوص عبور كرده و رطوبت كافي به آن اضافه ميشود و هواي ورودي اتاق هاي عمل نيز از فيلترهاي ضدباكتري عبور ميكند.
  •  بيمارستان پارس در حال حاضر ۱۶۶ تخت خواب دارد كه شامل اتاقهاي لوكس ، يك تخته ، دو تخته و سه تخته ميباشد كه در آينده نزديك تعداد تخت خوابهاي بيمارستان به ۲۱۰ تخت خواهد رسيد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران، دانلود پاورپوینت تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران

تحلیل پلان بیمارستان پارس تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *