نمونه موردی بیمارستانتحلیل بیمارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا

کد:b 12

پزشکی یکی از پر سابقه ترین نهادهای اجتماعی – فرهنگی است که به علت پیوستگی و قرابت آن با حیات انسانی از پدیده هایی است که انسان به طور مستقیم با آن در تماس می‌باشد. تاریخ بیمارستان با تاریخ پزشکی در هم آمیخته و در حقیقت رشد و پیشرفت بیمارستان متاثر از پیشرفت و توسعه روز افزون دانش و تکنولوژی پزشکی است. علم پزشکی بصورت بخشی از نیاز انسان و تمایل او به بقاء، سابقه ای بس طولانی دارد.در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا

مدارک تاریخی نشان می‌دهد که تحولات مربوط به امر پزشکی در بابل 600 سال قبل، یعنی 4000 سال پیش از یونان آغاز گشته است. همچنین مصر وارث یکی از کهن ترین سنت های پزشکی بوده است. در شرق آسیا و در تمدن باستان طب رونقی به سزا داشت. در منطقه دیگر آسیا، در سرزمین هندوستان تاریخ طب قدمت بسیاری دارد و می‌توان گفت که هندوان از نخستین ملت هایی بودند که به ساختن بیمارستان مبادرت ورزیده اند.

نگاهی خواهیم داشت به ساختمانی از جنس درمانی و پزشکی در بارسلونا اسپانیا ،که در سال 2011 طراحی و اجرا گردیده است . بیمارستان بارسلون ، که به جهت جانمایی خود در یک مکان استراتژیک در دسترسی غربی ، در بارسلونا واقع شده است ، دارای اهمیت ویژه ای می باشد .

این مجموعه، دارای 80 اتاق ، 7 سوئیت ، 16 مطب پزشک ، 6 اتاق عمل ، 6 بخش کمکی و اضطراری و سایر خدمات مورد نیاز یک مرکز درمانی می باشد . به گفته معمار پروژه، تفکر حاکم در طراحی بر مبنای جایگاه سایت پروژه و قرارگیری آن در مجاورت مسیر و شریان اصلی بوده است . در واقع این طور می توان عنوان نمود ، معیار های سایت پروژه، مبنای طرح بوده اند .

مبانی نظری در نظر گرفته شده، به طراحی حجم کلی با رویکرد  احساس تفاوت در نگاه اولیه مخاطب به  مرکز درمانی،اقدام نمودند.پیشنهاد مبنی بر دستیابی به حجمی به مشابه یک ساختار اجتماعی و فرهنگی بود.

از جمله ویژگی های طرح ، الگو گرفتن از ساختار آناتومیک و مکانیزم عمل قلب در کل بدن می باشد . این فضای درمانی ،در سه سطح در بخش جنوبی با درنظر گیری تامین نور ، تهویه طبیعی و حفظ حریم خصوصی برای دسترسی بیماران و کارکنان طراحی و احداث شده است . بخش های توانبخشی تخصصی ( استخر ، سالن بدن سازی و … ) در بخش شمالی واقع شده است .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:30
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان تخصصی بارسلون اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *