نمونه موردی بیمارستانتحلیل بیمارستان ایرانی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

کد:b 13

بیمارستان  پارسیان در زمینی به مساحت حدود6000  متر مربع در 9 طبقه با زیر بنای 28000  متر مربع در منطقه سعادت آباد تهران  در مهر ماه 1385 آغاز  به کار نمود .در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

این بیمارستان در راستای اهداف متعالی خویش که اعتلای سلامتی و WEL NESS   میباشد به موارد زیر توجه خاص دارد . ارائه خدمات ممتاز اطمینان بخش ، قابل اعتماد و نو آورانه در عرصه پزشکی کشور با استفاده از کادر پزشکی آگاه و متخصص ، تجهیزات پیشرفته تشخیصی –  درمانی و تکنولوزی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی (IT)

عرضه خدمات بهداشتی و درمانی موثر و کار آمد منطبق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا به مشتریان بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی و غیر ضروری در محیطی مملو از اعتماد متقابل ایجاد پایگاهی مطمئن در عرضه خدمات پیشرفته پزشکی جهان برای بهره مندی  متقاضیان در خارج از کشور ، به ویژه ساکنان کشورهای همسایه و هموطنان مقیم سایر کشورهای جهان و توریسم و کسب اعتبار و موقعیت های ممتاز رقابتی.

بخشهای بستری بیمارستان از آن جهت منحصر بفرد می باشد که تمامی امکانات رفاهی در سطح  هتل های 5 ستاره مشتمل بر سرویس دهی را در تمامی سطوح ازاتاقهای سه تخته تا اتاقهای VIP دارا است . از جمله این امکانات دسترسی به اینترنت و  WEB CAM  که در اتاقهای VIP  در حد قابل قبول همراه با امکان TELE CONFERENCE   میباشد . مجموعا حدود 160 تخت بستری جهت خدمت رسانی به بیماران بطور فعال در اختیار مردم است.

بیمارستان پارسیان تهران دارای 12 اتاق عمل میباشد که 9 اتاق آن در طبقه چهارم ، یک اتاق عمل در طبقه سوم (بلوک زایمان )، یک اتاق عمل در بخش IVF  (طبقه اول) و یک اتاق عمل در بخش اورژانس بیمارستان میباشد . یکی از مشخصات بارزاین واحد، اتاقهای عمل عمومی که قابل جایگزینی برای عملهای تخصصی میباشد این بدین گونه است که  3  اتاق عمل جهت جراحی قلب طراحی و تجهیز گردیده اند ودر عین حال میتوانند برای هر عمل جراحی دیگر در صورت لزوم استفاده شوند .در اتاق عمل وجود تجهیزات کامل آندوسکوپی و لیزر می تواند هم جهت عملهای آندوسکوپی و  هم انجام عمل جراحی باز مورد استفاده قرار گیرد .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:30
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارسیان تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *