نمونه موردی بیمارستانتحلیل بیمارستان ایرانی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

کد:b 10

بیمارستان پارس رشت به تاریخ بهار سال ۱۳۸۶ خورشیدی، توسط لیدا الماسیان و شاهین حیدری طراحی گردید و در همان سال به وسیله شرکت پیمانکاری لاتوم، در شهر رشت اجرا شد. این بیمارستان که با زیربنایی معادل ۳۰ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۱۷۴۰۰ متر ساخته شده است، توان پذیرش ۱۶۰ بیمار را دارد. لحاظ کردن دو فاکتور اساسی نور و تهویه مناسب در بیمارستان پارش رشت توسط طراحان آن به روشی ساده و منطقی، آن را در جایگاه بالاتری نسبت به بسیاری از بیمارستان‌های ایرانی قرار می‌دهد.در ادامه با ما در سایت معمار لایف همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

بهترین روش برای ارائه تحلیلی اصولی و کاربردی، تحلیل یک اثر از بیرون به سمت داخل است و تحلیل و بررسی این بیمارستان نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. بنابرین همانطور که پیش‌تر نیز بدان اشاره کردیم، بیمارستان پارس رشت در زمینی به متراژ ۱۷۴۰۰ متر بنا شده است و همانند بسیاری از موارد دیگر، سایت محوطه به پارکینگ، فضای سبز و ساختمان‌های پشتیبان اختصاص دارد. حجم کلی این پروژه متشکل از دو مکعب عمودی و افقی است که در نمای آن نیز به چشم می‌خورد و جلوه‌ای فوق‌العاده به آن می‌بخشد.

بیمارستان پارس رشت در ۱۰ طبقه بنا شده است و بلندترین نقطه آن به پد هلیکوپتری اختصاص دارد که برای فرود هلیکوپترهای امدادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورودی‌های بیمارستان نیز به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که امکان ورود و خروج از هر چهار طرف وجود داشته باشد.طبقه همکف این بنا نیز بر خلاف فضاهای تخصصی طبقات بالاتر، به فضاهایی نظیر اورژانس، کلینیک سرپایی و سالن انتظار اصلی اختصاص دارد که تقریبا در تمامی بیمارستان‌ها مشترک است.

فرم و نمای بیمارستان پارس رشت نقش مهمی در اعتماد بیماران به مجموعه را ایفا خواهد کرد جایی که بیماران مستأصل از تمامی رویدادها سلامت خود را در آن جستجو خواهند نمود.در این بنا دو فضای متفاوت را با توجه به سازماندهی فضایی مجموعه و ایده ی شکل گیری آن تجربه خواهیم نمود. روز و شب  ، هرکدام ویژگیهای منحصر به فردی به تجربه ی فضایی مراجعه کنندگان و همراهانشان اضافه خواهد نمود.

جایی که در روز با به دام انداختن نور طبیعی در فضاهای داخلی، با رنگهای دلنواز به آنها اطمینان و آرامش می بخشد و فرمی مناسب در بستر شهری و در عین حال با حفظ تداوم عناصر شهری و ساختمانها مراجعین را اطمینان بخش خواهد بود و در شب فرمی که با انتشار  نور و رنگهای داخلی در سایت مجموعه و بستر شهری،  ارتباط خود را با بستر شهر برقرار خواهد  کرد . جایی که ساختمان بیمارستان با ارتباط نزدیک با بستر خود، زیرکانه خود را می‌نمایاند.

فضای ساختمان پارس بر خلاف سایر مراکز بهداشتی درمانی بسیار روشن است. به عبارت دیگر، ترکیب رنگ های خاص و همچنین افزایش میزان بهره وری از نور روز در فضای داخلی خالی از لطف نبوده است.بخش ورودی بیمارستان به سه قسمت مختلف تقسیم شده است. درب اصلی در سمت جنوب، درب اورژانش در سمت شرق، و در نهایت، سکوی فرود هلیکوپتر در پشت بام این بیمارستان قرار دارد. تمام این راه ها به مرکز اصلی ساختمان وصل شده و به سایر بخش های بیمارستان راه یافته است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:50
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *