دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 1 

رساله فرهنگسرای کودک

کودکان عضوی از اجتماع بزرگ انسانی در شهرها هستند، شهروندانی خاموش که به دلیل عدم شناخت موقعیت و جایگاه خود، به شهروندانی منفعل و بی پناه تبدیل شده اند که نیاز به حمایت دارند. کودکان عامل پیوند نسل های گذشته، آینده و نیز عامل انتقال سنت ها، فرهنگ ها، اعتقادات، باورها و پیشینه های هویت بخش هستند و از طرفی دیگر انسان در کودکی بهترین شرایط پذیرش برای تکامل شخصیتی، تربیتی وتمایل بیشتر به زندگی اجتماعی دارد. کودکان سرمایه هایی هستند که با برنامه ریزی دقیق و ایجاد محیطی مناسب می توان برای رشد کودک و آشنایی با نیازها و سرشت فطری او که زمینه ساز رشد درست شخصیتی و تربیتی او به عنوان نسل سالم و بالنده فردای شهرهایمان امید داشت.

در ادامه با سایت معمار لایف همراه باشید تا پایان نامه فرهنگسرای کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

 با توجه به پیشرفت سریع جامعه در زمینه‌های گوناکون و مشغله‌های فکری انسان ها، توجه به کودکان در محیط خانواده بسیار کمرنگ‌تر از گذشته شده است. پیشرفت روزافزون وسایل کامپیوتری باعث شده است انسان‌ها و بیشتر والدین ساعت ها وقت خود را صرف دنیای مجازی کنند و از خانه و کاشانه خود دور بمانند همین امر باعث شده است کودکان امروز دچار مشکلات فراوانی از قبیل افسردگی، گوشه گیری و انزوا از جامعه را پیدا کنند.

رساله فرهنگسرای کودک

برای اینکه کودکان امروزی با هم سن و سالان خود در ارتباط باشند بهتر است مجموعه ای را در نظر گرفت که کودکان در آن گرد هم آیند و در این مجموعه از آموزش‌های خاص بهره‌مند شوند و نیازهای اجتماعی کودک که ممکن است در داخل خانه و خانواده فراهم نشود را در این مجموعه به کودک هدیه داد. در این مجموعه اصول انسانگرایان مانند تعدد انتخاب برای کودکان، گذشتن کودکان از کنار یکدیگر، ایجاد عناصر برانگیزاننده روح و روان کودکان، ایجاد عناصر پویا، مفصل های فضایی انسانی، فضاهای حرکتی انسانی و فرم های زاییده شده از دل حرکت های فضایی_انسانی به کار گرفته شده است. در این پژوهش سعی بر این است با رعایت اصول روانشناسی فرم و فضاسازی و هندسه صحیح و مصالح مناسب معماری، فضاهایی به وجود آید تا موجب شکل دهی به شخصیت و ارتقاء آن گردد. و برای رسیدن به این مهم پژوهشگر با کمک روش تحقیق توصیفی تحلیلی به بررسی مطالعات کتابخانه ای برای رسیدن به کلید واژه های پژوهش و تعیین مولفه های موثر در پژوهش می پردازد؛ و از طریق روش تحقیق کیفی به تحلیل رفتار های کودکان و ثبت آنها می پردازد، تا به تعیین مولفه های موثر در طراحی فضای مناسب کودک در فرهنگسرا و آشنایی کودکان و خانواده ایشان با معماری مناسب گردد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله فرهنگسرای کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *